Saknaa

saknar Jenny och Hästarna♡
Tänk att när jag "provred" Hilda så var jag väldigt rädd i ridningen men på marken gjorde det inget, och första gången jag red ut var jag rädd för på vägen hem blev hon alltid "stark" och ville gärna springa iväg, men nu så vill jag inget hellre än att sitta på hennes rygg, även fast hon kan bli lite stark och snabbare. nu är jag inte rädd alls och hon är mycket lugnare på vägen hem! Jag är en sån där människa som blir jätte nervös när
jag ska rida nån häst jag aldrig ridit förr, fast sen jag började rida Hilda så är jag typ inget nervös alls när jag ska rida en ny häst.
Jag och Hilda har iallafall åstadkommit något, även fast det bara är något litet så är jag sjukt stolt!
Tack för att du finns bästa
Healing face ♡

Blev en halv slarvig deep text haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0