Om Jennifer.

Hejsan!
Jag heter som sagt Jennifer, jag har jämt nyss fyllt 14år!
Jag är som Jenny också väääldigt hästintresserad, Jag rider och pysslar med ett varmblodssto som heter
Healing face "Hilda". Hilda är 9år, och igår tog dom ett beslut om att Hilda inte kommer tävla i travet något
mer då hon inte går bra, Så nu ska hon bli fölsto och få föl!
Och de jag och Hilda nog gillar  mest av allt är att mysa och att rida ut tillsammans med Jenny och Chakira,
Även fast Hilda och Chakira inte är så bra vänner ;)
Och jag och jenny är också skötare på en liten shettis som heter Liza,
Liza är 27år gammal.
 
 
Jag gillar också att fota med min canon eos 1100D, både jag, Jenny och Felicia har en varsin sån kamera haha!
 
När jag inte är uppe i stallet så är jag med mina vänner och sitter vid datorn typ (väldigt osocial höhö)
Och på sommarlovet så bor jag i fjällbacka.
Jag har även egna djur, jag har tre katter, en kanin och ett marsvin!
Katterna heter Elliote, Estelle och Leopold.
Min kanin heter Burton och hans kompanjon (Marsvinet) heter Texas, som fördendelen har haft anorexia.
 
Jag har nog inte så mycket mer att berätta faktiskt!
 
 
Lite bilder på mig och hästarna:
 
Jag och Hilda
Jag och Liza
Liza, vi rider inte på Liza. just so you know!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0