Kaninhoppning! >•<

Hej!
De tre senaste dagarna så har jag varit på gräsplanen med min kusin och där har vi hoppat
med Burton och hennes kanin pelle.
 
Första dagen så var det fruktansvärt varmt, så Burton orkade knappt med det så han fick ligga
i skuggan och vila, 
Men Pelle var inte alls trött, så vi fortsatte lite med honom han hoppade ca 45cm som högst.
Men i början när Burton inte var trött så hoppade han ca 30 cm som högst!
 
Andra dagen var det inte alls lika varmt fast Burton var väldigt "omotiverad" Men då tog han sig
över ca 35cm tror jag, han tyckte det var roligare att bara springa omkring löst,
så då lät jag honom göra det, då blev han nöjd!
 
Men vi fortsatte lite med pelle igen, han har väldigt mycket energi!
Men han är ju väldigt ung, Burton fyller snart 3 år.
Jaja pelle hoppade nog 35 cm som högst andra dagen.
 
Tredje dagen (idag)
Idag gick det så himla bra! Han hoppade direkt och sprang inte av banan, och han stannade direkt
efter banan, för han brukar bara vilja fortsätta springa när han hoppat klart banan, men inte nu!
 
Nu fick han hoppa lite kombinationer! Han hoppade ca 50cm som högst idag!
Han börjar bli duktigt nu, bara att man får muta med gos för att han ska vilja hoppa! 
Så när han har hoppat klart ett hinder eller en bana så får jag alltid sitta och gosa.
 
Kusin fick inte till så många bra bilder på Burton, men jag fick till några bra på Pelle iallafall!
 
De två första bilderna är på Pelle, och dom två sista är på Burton. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0