Träning

Hejsan!
idag har jag inte gjort något speciellt allt faktiskt..
Gick till Beatrice först på morgonen och var med henne och så, fast sedan skulle hon iväg
på Anna-träningen (hoppträning med häst alltså) så då fick jag gå hem igen.
 
Sedan så när Beatrice kom hem igen så hopptränade vi våra kaniner, gick inte alls bra idag..
Men man måste vara nere på botten för att nå toppen!
Han hoppade utan att riva men han försökte springa förbi hindrena, ja så det blev inte så bra.
Men jag tänkte att jag ger mig inte förens han har klarat en bana iallafall, Han klarade banan så då lät jag honom springa omkring löst på gräsplanen vilket uppskattades! 
Och han fick även gräva lite i sanden.
 
Och på fredag åker jag till oslo på min systers bröllop, sover över i oslo tills på lördag,
och sedan på söndag bär det av upp till branäs!
Lääängtar
 
 
 
 
några bilder sen "träningen"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0