Nordens ark

Nu tänkte jag skriva om vårat lilla äventyr igår!
 
Först åkte vi faktiskt ut till nordens ark, Det var superkul faktiskt!
Även fast jag blev lite sur över att några utav djuren hade alldeles för små burar, fast vad vet jag?
det kanske bara var en tillfällig bur, så jag kan egentligen inte dömma dom för jag vet inte.
 
Men ändå, det var ganska kul att se för att dom klickertränade en leopard!
Och så såg vi en enorm gris, den var verkligen super stor och fet!
 
Ja sedan efter att vi varit på nordens ark så åkte vi till Torp (ett köpcentrum) direkt efter,
och jag gick ju såklart till hööks, och jag fick med mig ett par tåvärmare som man sätter på stigbyglarna!
Fast det var faktiskt ett onödigt köp.
 
 
Idag pratade jag med Martina och hon sa att jag och Jenny fick ha Hilda och chakira från vecka 34 till vecka 38 
helt själva eftersom Martina ska på praktik! Men efter vecka 38 så blir det som vanligt, jag och Jenny har Hilda och Chakira bara på veckorna och martina har dom på helgerna!
 
Det kommer bli super kul!
Saknar min lilla groda, finaste lilla Hilda♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0