Gaaah

Något jag blir otroligt trött på är när folk bara antar saker och tror att dom är så otroligt bra på alla sätt och vis!
Jag har säkert skrytit en massa om mig osv. MEN jag tror inte att jag är otroligt bra på allt, och ska gå och verkligen klanka ner på andra,
Visst om någon skryter och är stolt över att dom tex. har vunnit en tävling eller nått, men att tro att man är så överlägsen över alla andra och tror att man är huuur bra som helst.
 
Senast idag sa min kusin till mig "Jag tror verkligen inte Hilda är bra på att hoppa,min häst har mycket mer kapacitet" och min kusin har aldrig ens sett Hilda hoppa eller hon har aldrig ens sett en hoppbild på Hilda.
Visst Hilda är nog inte bättre än hennes häst på att hoppa, hennes häst är framavlad till hoppning och Hilda är framavlad till travet.
Men det jag blir så otroligt trött över är att hon bara antar att hon och hennes ponny är så himla mycket bättre än vad jag och Hilda är, Fine dom är bättre! Jag och Jenny har bara hoppat med Hilda ca 4ggr, Medans min kusin har hoppat med hennes ponny 100ggr..
 
Det är inte konstigt allt att hennes ponny är bättre!
Men hon behöver ju liksom inte gå och klanka ner på alla andra, jag blir så trött på det.
 
 
Nu menar jag såklart inte att alla gör det!
Rörigt inlägg men hoppas ni förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0